دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: فرایند ارزیابی امکان وقوف سازمان را به نقاط قوت و ضعف عملکرد خود، فراهم می‌آورد.

دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: فرایند ارزیابی امکان وقوف سازمان را به نقاط قوت و ضعف عملکرد خود، فراهم می‌آورد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۱ اخبار برگزیده
دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مشترک «شورای نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت» و «شورای راهبری مدیریت» اظهار داشت: فرایند ارزیابی امکان وقوف سازمان را به نقاط قوت و ضعف عملکرد خود، فراهم می‌آورد. این فرایند بازنمای زحمات همۀ کارکنان و مدیران ستاد، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها است. وی با تاکید بر دقت نظر در کامل بودن اطلاعات و مستندات افزود: باید با پیگیری این موضوع فرهنگ خودارزیابی و دیگرارزیابی را در بخش‌های مختلف ستاد و صف تقویت کنیم.
شیوه‌نامۀ امتیازدهی شاخص‌های عمومی سطح ملّی ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ ابلاغ شد.

شیوه‌نامۀ امتیازدهی شاخص‌های عمومی سطح ملّی ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ ابلاغ شد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۹ آرشیو اخبار اخبار برگزیده
بـا همـاهنگی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری وسازمـان اداری و استخدامی کشور و باتوجه به مادۀ ۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعۀ کشور، شیوه‌نامۀ امتیازدهی شاخص‌های عمومی سطح ملّی ارزیابی عملکرد ۱۳۹۹ ابلاغ شد. فایل‌های این شیوه‌نامه، پیوست شده است.
کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مؤسسه‌های پژوهشی خصوصی برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مؤسسه‌های پژوهشی خصوصی برگزار شد

۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۷ آرشیو اخبار
کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مؤسسه‌های پژوهشی خصوصی به صورت ویدئو کنفرانس برای اعضای هیئت‌های نظارت و ارزیابی استانی برگزار شد.
کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مراکز رشد فنّاوری برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مراکز رشد فنّاوری برگزار شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱ آرشیو اخبار اخبار برگزیده
کارگاه آموزشی آشنایی با مدل و فرایند ارزیابی مراکز رشد فنّاوری (غیر پارکی) به صورت ویدئو کنفرانس برای اعضای هیئت‌های نظارت و ارزیابی استانی برگزار شد.